Portfel Mobilum

Łatwo i szybko zarządzaj Twoimi aktywami oraz wszystkimi swoimi kartami, gdziekolwiek jesteś.

Wygodne wpłaty
i doładowania

Zasilaj swoje salda i przechowuj w bezpiecznym portfelu.

Za pomocą wirtualnych i plastikowych kart płatniczych.

Przyjmuj środki od innych użytkowników Portfela Mobilum.

Darmowe otwarcie i prowadzenie salda, bez względu na walutę!

Bezpieczne płatności
i wypłaty gotówkowe

Ciesz się z prostych i wygodnych płatności w EUR i PLN.

Wypłacaj Twoje środki na dowolne wirtualne i plastikowe karty płatnicze.

Wypłacaj środki w bankomatach za pomocą kart wirtualnych i plastikowych.

Przelewaj wygodnie środki pomiędzy innymi użytkownikami Portfela Mobilum.

Płać bezpiecznie online za pomocą kart wirtualnych i plastikowych.

Łatwe prowadzenie salda w EUR, USD i PLN

W Portfelu Mobilum możesz wygodnie prowadzić swoje salda w EUR, USD i PLN i zamawiać dedykowane do nich karty.

Sprawdź już dziś

jakie to proste!

App Store
Google Play

Jesteśmy dostępni wszędzie, gdzie jest Internet

Austria

Cypr

Finlandia

Irlandia

Luksemburg

Norwegia

Słowacja

Belgia

Czechy

Francja

Islandia

Łotwa

Polska

Słowenia

Bułgaria

Dania

Hiszpania

Liechtenstein

Malta

Portugalia

Szwecja

Chorwacja

Estonia

Holandia

Litwa

Niemcy

Rumunia

Węgry

Dostępne metody płatności

Mastercard

VISA

Apple Pay

Google Pay

Chciałbyś dostosować Portfel Mobilum Pay do potrzeb Twojej firmy?

FAQ

Często zadawane pytania na temat aplikacji Portfel Mobilum.

Aplikacja Portfel Mobilum

Czym jest aplikacja Portfel Mobilum?

Aplikacja mobilum pozwala na zróżnicowane płatności digitalowe. Znajdziesz tu swoje karty, zatwierdzisz płatność telefonem zdalnie, zbliżeniowo, Apple Pay, Google Pay, dodasz karty lojalnościowe, adresy, zapłacisz/otrzymasz płatność za pomocą kodu QR.

Czy korzystanie z aplikacji Portfel Mobilum jest płatne?

Samo korzystanie z Aplikacji Mobilum jest bezpłatne. Natomiast niektóre usługi mogą być obciążone prowizją. Szczegóły dotyczące opłat znajdują się w Tabeli Opłat i Prowizji.

W jakich krajach dostępna jest aplikacja?

Aplikacja dostępna jest w Europie (UE, Islandia, Norwegia i Liechtenstein).

Czy używanie aplikacji Portfel Mobilum jest bezpieczne?

Tak, używanie Aplikacji Mobilum jest bezpieczne w równym stopniu co innych podobnych dostępnych na rynku.

Czy mogę mieć więcej niż 1 Konto Użytkownika w Aplikacji Mobilum?

Nie, każdy użytkownik może posiadać tylko jedno spersonalizowanye Konto Użytkownika w Aplikacji Mobilum.

Na ilu urządzeniach mogę mieć aplikację?

Aplikację Mobilum można mieć zainstalowaną na kilku urządzeniach, jednak zalogować można się tylko jednym Kontem Użytkownika.

Nie pamiętam PIN i hasła.

Jeśli nie pamiętasz hasła, wejdź na stronę logowania aplikacji i skorzystaj z przycisku “Resetuj Hasło”. Postępuj zgodnie z instrukcją.

Nie pamiętam maila, na który założyłem konto.

Skontaktuj się z nami: support@mobilum.com

Wpisałem 4 razy błędny PIN i zablokowałem profil w aplikacji.

Jeśli Profil Użytkownika Aplikacji Mobilum został zablokowany, poprzez kilkukrotne błędne wpisanie kodu PIN, zostanie automatycznie odblokowany po czasie 5 minut. W innym przypadku skontaktuj się z nami: support@mobilum.com

Jak odblokować konto?

Jeśli Konto Użytkownika Aplikacji Mobilum został zablokowany, poprzez kilkukrotne błędne wpisanie kodu PIN, zostanie automatycznie odblokowany po czasie 5 minut. W innym przypadku skontaktuj się z nami: support@mobilum.com

Jak mogę usunąć Konto Użytkownika?

Jeśli chcesz usunąć swój Profil Użytkownika z Aplikacji Mobilum musisz wyzerować swoje saldo, a następnie skontaktowac się z nami: support@mobilum.com

Straciłem dostęp do aplikacji, co muszę zrobić?

Jeśli straciłeś dostęp do aplikacji poprzez błędne wpisanie kodu PIN odczekaj 5 minut. Jeśli nie pamiętasz hasła, wejdź na stronę logowania aplikacji i skorzystaj z przycisku “Resetuj Hasło”. W innym przypadku skontaktuj się z nami: support@mobilum.com

Karty w aplikacji Portfel Mobilum

Po co potrzebuję kartę domyślną?

Karta domyślna jest niezbędna do ustawienia waluty domyślnej dla Konta Użytkownika oraz przyjmowania wpłat w domyślnej walucie.

Jak zawnioskować o kartę?

Możliwość zamawiania kart jest dostępna dla użytkowników, którzy przejdą proces weryfikacji w Aplikacji Mobilum. O kartę można wnioskować poprzez funkcjonalność Aplikacji Mobilum.

Ile kart mogę posiadać?

Do każdego salda w Aplikacji Mobilum możliwe jest zamówienie po jednej Karcie Wirtualnej i jednej Karcie Fizycznej.

Jak zablokować kartę?

Kartę płatniczą możesz zablokować w Aplikacji Mobilum. Zaloguj się w aplikacji i wejdź w szczegóły karty, klikając na wybraną. Pod spotem widoczna będzie funkcjonalność Blokada karty.

Transakcje w aplikacji Portfel Mobilum

Jakie rodzaje transakcji mogę wykonywać poprzez aplikację Mobilum?

Dzięki Aplikacji Mobilum możliwe jest prowadzenie Sald w walutach PLN, EUR (w przyszłości USD). Do każdego salda możliwe jest zamówienie po jednej Karcie Wirtualnej i jednej Karcie Fizycznej. Salda można doładowywać za pomocą przelewów z kart wydanych przez inne podmioty na kartę w Aplikacji Mobilum. Aplikacja Mobilum umożliwia także płatności kartą (Apple, Google), przelewy z karty na kartę oraz przelewy do innych użytkowników Aplikacji Mobilum.

Jak mogę dodać pieniądze do mojego salda w Mobilum?

Saldo można doładowywać za pomocą przelewów z karty wydanej przez inne podmioty na kartę zamówioną w Aplikacji Mobilum oraz poprzez otrzymanie środków od innego użytkownika Aplikacji Mobilum.

Czy mogę przyjmować / zlecać przelew na saldo w Aplikacji Mobilum?

Saldo w Aplikacji Mobilum nie pelni funkcji rachunku bankowego. Nie ma możliwości obsługi płatności przychodzących i wychodzących.

Jak zrobić przelew do osoby, która ma Konto Użytkownika w Aplikacji Mobilum?

Żeby zrobić przelew do osoby, która ma Konto Użytkownika w Aplikacji Mobilum wytarczy wejść do zakladki Przelew w aplikacji i wybrać odbiorcy Mobilum. Jeśli dana osoba jest Twoim znajomym i masz jej numer telefonu, pojawi się automatycznie na liście. Jeśli nie będziesz musiał ją dodać.

Czy mogę zrobić przelew do osoby, która nie ma Konta Użytkownika w Aplikacji Mobilum?

Tak, można zrobić przelew do osoby, która nie ma Konta Użytkownika w Aplikacji Mobilum jednak konieczne jest podanie numeru karty płatniczej tej osoby.

Jak szybko widoczne będą transakcje w aplikacji?

Transakcje w Aplikacji Mobilum będą widoczne w szczegółach kart, zaraz po ich zaksięgowaniu.

Jaki jest koszt wypłaty z bankomatu?

Wypłaty w Polsce w PLN są darmowe, tak samo wyplaty za granicą w walucie, w której posiada się utworzone saldo. Jeśli wypłata jest w innej walucie niż posiadane saldo Wszystkie koszty związane z obsługą środków dostępne są w Tabeli Opłat i Prowizji.

Jak mogę wypłacić pieniądze z Aplikacji Mobilum?

Pieniądze z aplikacji można wypłacić za pomocą karty wirtualnej bądź fizycznej korzystając z bankomatu bądź zlecić przelew na kartę płatniczą wydaną przez inny podmiot.

Gdzie znajdę tabelę opłat i prowizji?

Tabela Opłat i Prowizji dla Aplikacji Mobilum znajduje się w Regulaminie Usług Quicko, na stronie internetowej https://mobilum.com.pl/wp-content/uploads/2023/09/tofc.pdf

Ile wynosi limit transakcji?

Jak zgłosić reklamację na zrealizowaną płatność?

Żeby zgłosić reklamację do zrealizowanego przelewu, zapoznaj się z Regulaminem Uslug Quicko i skontaktuj się z nami: support@mobilum.com.

Inne sprawy
Czy Mobilum to bank?

Mobilum nie jest bankiem. Usługi płatnicze świadczone są przez licencjonowanych kontrahentów.

Potrzebuję pomocy w innej sprawie.

Skontaktuj się z nami: support@mobilum.com

Dokumenty